Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met uw therapeut. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen.

Vindt u het lastig om de klacht direct te bespreken? U kunt ook een afspraak maken op een later tijdstip en iemand die u vertrouwt meenemen om u te helpen uw klacht te bespreken
Ook kunt U gebruik maken van de klachtenfunctionaris van de zorgaanbieder. Voor advies over de aanpak van het gesprek kunt u ook terecht bij patiëntenorganisatie zoals Zorgbelang. Bij Zorgbelang kunt u ook een probleem melden in plaats van meteen een klacht in te dienen.
Wanneer u nadere vragen hebt of er niet uitkomt, is het mogelijk om de klachtenfunctionaris telefonisch te benaderen.

Neem hiervoor contact op met Secretariaat Klachten en Geschillencommissie Fysiotherapie
Postbus 248 3800 AE Amersfoort
033 – 467 29 00 (u wordt doorverbonden)

Op www.defysiotherapeut.com/de-fysiotherapeut/kwaliteit staat uitgelegd wat U kunt doen als U een klacht heeft over de fysiotherapeut.

In de wachtkamer vindt U onze folder: “een klacht over Uw fysiotherapeut” hier kunt U alles in terug vinden.